Handelsbetingelser

.
 
   

 


Generelle oplysninger

Mosdecor
CVR.: 34546630

Havnegade 29
5000 Odense C
info@mosdecor.dk
22960053

Betaling

Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro, Eurocard, Mobile Pay, Klarna

Vi tager ikke kortgebyrer på privatkort indenfor EU

Gebyrer for firmakort og kort udenfor EU: 2,95 %

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Undtaget er dog køb af mosbilleder, som er bestillingsvarer og altid skabes unikt og derfor ikke umiddelbart kan videresælges.  

Alle beløb er i DKK og inkl. moms

Der tages forbehold i priserne for tastefejl, systemfejl og lignende.

Fragt

  • Til pakkeshop med PostNord: 49 kr. / Fri fragt ved køb over 1.000 kr.

  • Til pakkeshop med GLS: 49 kr. / Fri fragt ved køb over 1.000 kr.

  • Til pakkeshop med DAO: 49 kr. / Fri fragt ved køb over 1.000 kr.

  • Til privatadresse med DAO: 59 kr. / Fri fragt ved køb over 800 kr.

 

Mosdecor kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord eller GLS eller for forhold, der er uden for Mosdecors indflydelse, herunder vejrforhold, mangelfuld levering fra tredjemand m.m., medmindre andet følger af dansk rets almindelige regler.

Vær opmærksom på, at det ved levering med fragtmand i særlige områder (f.eks. sommerhuse, landzoner og øerne) kan blive nødvendigt i stedet at levere pakken til nærmeste udleveringssted eller døgnboks. Mosdecor forbeholder sig retten til at omdirigere pakken hertil uden ekstra omkostninger, og du vil naturligvis få besked om dette.

Fortrydelsesret

Der ydes ikke fortrydelsesret på specialfremstillede kreationer eller kreationer på specialmål. 

Der gives 14 dages fortrydelses på alle privatforbrugerkøb af standardkreationer. Standardkreationer er de produkter der kan vælges i webshoppen, som er foruddefineret med størrelse og design/mostype/mosmix.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

Mosdecor
Havnegade 29
5000 Odense C

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Mosdecor og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 
Den dataansvarlige på Mosdecor.dk er Anna Povod.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: Mosdecor.dk@gmail.com

For at kunne tilbyde dig Klarnas betalingsmetoder, kan vi i i checkout videregive dine personlige data i form af
kontakt- og ordreoplysninger til Klarna, for at Klarna kan vurdere, om du er kvalificeret til deres
betalingsmetoder, og for at skræddersy disse betalingsmetoder til dig .
Dine overførte personlige data behandles i overensstemmelse med Klarnas persondatapolitik - se på dette link Privacy Policy | Klarna International

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Klageafdelingen via mosdecor.dk@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 06.08.2022